miercuri, 27 ianuarie 2016

About Me

Hey bună,

Eu sunt Lăcrămioara , și mă bucur tare mult să vă cunosc. Încă de mică sunt pasionată de make-up  și tot ce ține de beauty. Îmi amintesc și acum , cu mare drag, de revistele „Bravo Girl” și „Cool Girl” în care era rubrica de make-up. Țin minte că orice machiaj apărea trebuia să îl încerc, cu stângăcie cei drept, pe buna mea prietenă Mariana. Căruia țin să-i mulțumesc , pe această cale, pentru răbdarea de a „mă suporta”. De curand am absolvit un curs de make-up în cadrul Academiei Giulia al cărei lector este Iuliana Sandu .Deci mă pot numi Make-up artist cu acte în regula, în schimb, pentru moment, prefer sa mă limitez la denumirea de machior.

De mult mă bătea gândul să îmi deschid un blog în care să împărtăşesc cu ceilalţi atât părerea mea legată de  frumusețe , cât și experienţele mele în ceea ce privesc produsele de înfrumuseţare. După multe lupte cu propria`mi persoană am zis să o fac și pe asta, și „here we are”. Vă invit să devenim prietene și să ne bucurăm de tot ce ține de frumuseţe. Haideţi să împărtăşim împreună sfaturi și experienţe.

Pentru colaborări, sugestii sau întrebări, vă aştept cu drag, mesajele la adresa de email: lacramioara.chilian@yahoo.com.
De asemenea mă puteţi urmări pe pagina de facebook: Lacramioara Chirica Make-up sau pe Instagram: Lacramioara Chilian.

Pupici,

Beib



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu